søndag 11. januar 2009

Worlds Alive


Den våkner til live hver dag. Den gir av seg til alle som er villige til å ta. En må utnytte de til det ytterste. En må skvise livsjuicen ut av livets eple. Verden tar oss på mange forskjellige veier. Vi kan velge noe og vrake andre ting. Alt kommer an på hva vi gjør ut av det.  Valgene våre. Det å måtte velge hva jeg skal gjøre kanskje for resten av livet er en utfordring. Det er mye å ta hensyn til og mye å tenke over. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg synes det er skummelt å velge mellom slikt. Men det er noen fantastisk muligheter. Det er en ny start på livet. Hvordan forme det kommer jo ann på hva jeg har lyst til. Hva har jeg lyst til. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, er litt filosofisk av deg du ;D Lykke til med valget!

Yngve sa...

Jo tusen takk, filosofisk er en fin ting : )

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo