torsdag 27. desember 2007

Music


Å lage god musikk er en vanskelig ting. Det skal mye til for å lage jevn god kvalitet som virkelig fenger. Det er visse artister som får det til, låt etter låt. Foo Fighthers f.eks. Jeg skjønner det ikke jeg, hvordan det er mulig og lage så høy kvalitetsmusikk med så stor variasjon innenfor visse grenser. Nei jeg blir like imponert hver gang. Men føler at vi kler sjangeren jazz,rock, funk ganske bra. Vi trives som band også innenfor det begrepet og vi greier å skape med ufattelig god kjemi og miljø noe som jeg føler vi virkelig står for. Og vi begynner å komme oss innenfor en sjanger som publikum også vil like synes jeg. Det er noe folk kan bevege seg til og det er viktig skal det slå ann blandt folk. Det gjelder å spille med overbevisning, vise til folk at det swinger så swinger faktisk folk med og. En må flørte med publikum. Vise at en står for musikken en spiller. Det er helt avgjørende skal det bli noe. Jeg håper folk liker det vi gjør. Vi gjør det hvertfall med hele vår sjel.

1 kommentarer:

Kristina sa...

jeg elsker det dere spiller

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo