tirsdag 18. desember 2007

Te på Onkel

Jeg er en ekspert på orddelingsfeil. Bruker det daglig både når jeg skriver og prater. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg gjør det. Men vil anbefale: http://folk.uio.no/tfredvik/amo/ , Som har fått meg litt mer !OBS! på det jeg gjør. Er så utrolig mange fine feil. Noen alvorlige, noen litt mer alvorlige. Trykk på bildet så skal du få se en som er en grundig feil. Hvordan det er mulig kan en jo spørre seg selv men jeg ville vært foruten den feilen ;) Og jeg har lovet meg selv at jeg skal prøve å sette sammen ord i stedet for å skille de. Men ellers er det en fin dag. Sitter på en Cafe og drikker en kopp med te. Ser ferga passerer forbi julegrana som jeg sitter å ser ut på. Med litt John Coltrane på øret som er utrolig behagelig. Slapper virkelig av. Før det braker løs. Ha en ellers fortreffelig dag og en hyggelig aften.

3 kommentarer:

Kristina sa...

lol

Yngve sa...

Hahaha :D i know ;P skumle greier det med orddelingsfeil ;)

Kristina sa...

haha, æ syns d e vaeldi interessant å hör sånne ord delingsfeiL ehe ;p

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo