onsdag 23. april 2008

Summerbreeze


Når den blå himmelen bare lyser opp rommet ditt og du bare smiler av den største glede. Dagens starter slik som den skal gjøre. Fulgene kvitrer en herlig sang som bare stråler av glede. Jeg får lyst til å synge med der de sitter så lykkelige å vipper med halen. Gule knopper og bjørkeriset begynner å spretter ut i veikanten. Og når du kjenner sola varmer i ansiktet og bare lyser opp alle ansikter der ute. Da er livet herlig. Det er utrolig hvor mye bedre humør alle sammen blir. Det begynner å røre seg i gatene, folk trekker ut. Folk som du aldri har sett før kommer utenfor døra og tar seg en is og vandrer langs kaia. Endene solbader og får mye mat hos rike norske familier. Og når dagen ender med en herlig tur i norsk natur sammen med min mor og far. Og vi ser havet er helt stille og måsene krangler litt om maten. Solen er på vei sakte men sikkert ned i havet og etterlater seg ett rosa slør over himmelen. Da er livet herlig og det finnes ikke noe bedre her på jord. En kan virkelig nye livet. Og være fornøyd med seg selv. Det er virkelig en fin plass vi bor på.

2 kommentarer:

Tori sa...

Hvem er søtest i verden! Jeg vet det jeg ja...

Hint: du! <3

Marianne sa...

Fin blogg du har, Yngve! <3 Blir skikkelig glad her jeg sitter, skikkelig idyll jo :) Du skriver dritbra btw, dype temaer med peil!

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo