lørdag 7. juni 2008

Blomster


For alt i verden så skulle alle hatt en nydelig blomst i hagen eller i huset sitt. Det synes jeg. En blomster er ubeskrivelig vakker. Den stråler til alle rundt seg. Den skaper en stemning i hjemmet som er utrolig fin. Hvis du gir en rose til noen du er glad i så er det et tegn på det. Det er ett symbol brukt i uendelige tider. På glede, kjærlighet, sorg, medfølelse osv. Det finnes blomster for alle slags anledninger. Du kan gi ditt eget uttrykk ved å sette sammen dine favoritter og gi den i en bukett. Men det sier så mye. Du har jo roser. Som betyr noe om du gir gule eller røde. Eller hvor mange det er av de. Men jeg vil ikke gå for bokstavlig inn på de for jeg synes at en er likså fint som hundre. og hundre er litt mindre praktisk. Men roser er jo kjærlighetsblomsteren for meg. De finnes i utallige forskjellige arter. Men de er utrolig fine. Blomster er så utrolig vakre. Og det beste med det hele er at de ikke skryter av skjønnheten sin.

8 kommentarer:

Tori sa...

Og folk lurer på hvorfor jeg er er over-entusiastisk når det kommer til blomster... skjønner ikke det asså

inger sa...

jeg har en plastikplante. den elsker meg og jeg elsker den. det er fordi den ikke trenger å mase på meg om vann.

Unknown sa...

kan være din vakre blomst jeg ;)

Lise Fredrikke sa...

Søt du er Yngve ;)

Dear Sonea sa...

Du må blogge mer kjære!

Eli Marie sa...

Du er en blomst:)

Melissa sa...

En blomst kan gjøre det aller kjedeligste til noe spennende, fargerikt og nytt..

Blogg mere?:D

Catherine Sund sa...

Blomster er så fint :)

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo