tirsdag 26. august 2008

Skolen tilbake

da må jeg vel begynne å forfatte noen setninger etterhvert som skolen begynner. Det å forme sine tanker ut ifra det man opplever, ser og hører gjør jo at man burde jo kanskje skrive og notere det ned. Det er rart hvordan det hjelper for å få husket det. Jeg må si at jeg liker egentlig den klassiske notere på tavla/gjøre det selv metoden funker særdeles godt for meg på skolen. For at det skal bli bra må en bare ta ett tak. Og hvis man følger med i timene, hvor utrolig mye lettere det blir å gjøre oppgaver eller lese på prøver. For man henger liksom litt med på hva læreren har sagt når man får de utfyllede svarene i boka. Det å flette notatene i en sammenheng og da kanskje lage sitt eget sammendrag. Men jeg er vel egentlig ikke så eksemplarisk på akkurat det området som jeg skulle ønske jeg var. Jeg tar det vel litt for ofte, for enkelt. Slapper litt av, surfer og spiller litt. Men det må da være lov det og ? (a)

5 kommentarer:

Ina sa...

hvordan kan du skrive noe så poetisk,, om skolen?

Yngve sa...

Det er jo bare å se litt annerledes på det. La all dritten bare skape setninger. Nei jeg vet ikke jeg egentlig, skriver da bare :D

Ina sa...

Hehe;D

Eirin sa...

Har dere Anne Katrine i noen fag? Vi har henne i naturfag, og hun er så tørr! Noen klasser som egentlig lærer noe av henne?

Yngve sa...

Har dessverre(?) ikke det ;p Er da mange lærere som er tørre. Noen er utdatert på læringsmetode og engasjement. Men en får vel bare gjøre det beste ut av det egentlig ^^

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo