lørdag 30. august 2008

Finn Opp

Jeg må helt ærlig innrømme at sminke er skikkelig plagsomt. Hvordan orker jenter og gutter (det finnes jo noen av dem og) å bruke en time eller bare mascara for den del? Det å kaste bort krefter og tid på det. Det er jo ikke så grusomt å få det på når du blir sminket av noen andre. Men det å få det av igjen...... Jeg må si at det er en skikkelig dritt jobb ;p ! men er så mange naturlig pene rundt omkring. Problemet er vel at de fleste bruker sminke. Og det er det som har blitt det vanlig. Men hvis du hadde funnet en sminke du hadde vært glad i kunne du jo tattovert den ;p så hadde jo ikke folk trengt å fjernet den ^^

4 kommentarer:

Johanne sa...

Er jo noe som heter sminkefjerner da, og om du bruker den med olje i så går det av med èn gang :)

Yngve sa...

Ja, bruker sånne servietter men fikk høre om den oljen i går så det var kanskje en idè! Men nå er jeg jo endelig ferdig og la litt mer sjel i det. Men føler at det sitter igjen noe enda (a)

Ina sa...

men det er jo mange som har sminketattis, men det er jo ikke gøy å se fresh ut hele tiden, hvis man er syk feks, så er det jo litt kjipt å se på tryne ut, men da kommer vertfall noen med trøstende ord, som; Stakkars er du syk?, Eller; er du syk? Eller; Er du ikke helt i form; eller den jeg liker best, Oi,som du ser ut, trenger du en klem??

Yngve sa...

Det er jo sant. :-) Men jeg må jo si at forhåpentligvis har flere dager som frisk og da nytte av tattisn eller at du er syk. Men tar gjerne en klem lellom ^^

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo