mandag 29. juni 2009

bLOgl


Hva skal til for å få inspirasjon til å skrive et blog innlegg? Kanskje det å filosofere over hva det faktisk må til for å skrive noe. For mange blogger om hver og en liten hendelse. Noen om hvilken øyenskygge de har fått seg, eller hva de grillet på grillen, hvilken fot de har funnet ut er størst. For meg er det vel mest de filosofiske tankene i de setningene som først kommer på arket. Det er utrolig hvilke tanker og følelser som kommer frem. Det som derimot treffer meg hver gang jeg skriver at; Har jeg skrevet dette før?. Så blir jeg litt usikker og ispirasjonen forsvinner litt. så blir et lite stopp i fem minutter for å tenke over dette. Hvorfor tenker vi . Jeg ser jo på meg selv som et impulsivt menneske. Gjør det jeg føler for og planlegger generelt lite fremover. Men jeg bruker vel litt tid på å tenke. Filosofere. Det er mye praktisk filosofi også. Filosoferer når jeg gjør ting. Spesielt ute i det fri. Nå stoppet det. Tar det opp igjen senere. Kom på en ting. Legg ut et bilde som jeg synes er fint for hver gang. Veldig viktig. Iallefall litt.

0 kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo