torsdag 18. juni 2009

Future


Føler ikke helt at det har gått opp for meg at jeg omtrent er ferdig med videregående. Nå ferdig med alle eksamenene. Har forsåvidt ikke gjort noe på ei uke heller. Og når vi ble bedt om å møte opp så fikk vi bare fri likevel. Så hva gjør vi på skolen egentlig. Alle standpunktkarakterene er satt og vi om vi i det hele tatt har noen timer bare sitter der å henger. Det som jeg tenker mest på er hva det egentlig kommer til å bli av alle sammen. Hva som kommer til å skje bare i de neste fem årene. Det er jo helt utrolig. Mange kommer til å være ferdig med utdanningen sin, fått seg en følgesvenn og kanskje noen unger i tillegg. De som var litt rampete og løse på tråden kan være de som har slått seg ned og blitt rolig og omvendt. Noen har tjent seg mye penger mens andre trives i tilværelsen med det de har utrettet. Hvem jeg kommer til å holde kontakten blir vel et annet spørsmål. Det er mange nye mennesker der ute å møte.


Hvor jeg ender opp, hvem vet?

5 kommentarer:

Ryllbert sa...

Jeg kommer garantert til å holde kontakten med deg:D Ingen tvil!

Yngve sa...

i lige måde dude :)

Tori sa...

jeg har ingen anelse hvor jeg kommer til å ende opp. jeg vil egentlig ikke vite det heller:p

Ryllbert sa...

So you think you can dance! oG du vinner! Vil også bare meddele at blogger ber meg nå om å skrive inn OFIBIDS. jeg skriver det inn...la oss se hvordan det går...
...faen, det gikk! NAJS!!!!

Catherine Sund sa...

Det bildet var veldig fint, Yngve :)

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo