søndag 30. mars 2008

Danger

Vi kan lukte fare viser ny forskning! Hadde vi bare visst det før! Det kan man si. Hvor mye kunne man ikke ha ungått hvis man bare luktet fare. Jeg tror på det jeg. Men kan ærlig ikke helt innrømme at jeg har luktet de så hadde jeg nok unngått det meste av det jeg hadde muligens kommet borti. Ikke at jeg har vært borti så mye at det gjør noe. Kan egentlig ikke huske noe som helst fare jeg har vært borti i det siste. Men det er kanskje like greit. Er jo muligens fordi at jeg har luktet det, og unngått det tenker jeg. Det er rart hvordan man gjør det uten å være klar over det altså! Kjempe fin greie. Men det å hente inspirasjon fra andre merker jeg betyr veldig mye. Det å ha noen å se opp til. Ett forbilde som en kan jage etter, og bli like god som. Alle har noen eller noe som inspirer dem. De fleste av de som driver de må jo være motivert. De må jo forhåpentligvis like det de driver med. Alle har perioder der de er nede helt på bunnen og er helt møkka lei. Men det er noe med det de driver med som gjør at de fortsetter. Og de har jo nettopp funnet sin greie og blitt så god at de har fått beundrere. Men det å finne den tingen som du brenner for. Det er der problemet ligger. For det er jo så mye som er ufattelig gøy å drive med. Men akkurat det å brenne for noe. Det å gi alt du har. Den lengter jeg etter

0 kommentarer:

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo