fredag 28. mars 2008

Det som betyr noe for meg er at de som er rundt meg har det bra. Det er jo ikke alltid like lett å være glad å lystig hele tiden. Men det å glede folk med litt små og enkle gleder i hverdagen betyr så mye også for meg. Det skal ikke så mye til for å glede en sjel. Bare hvis du møter folk med ett smil, da skal du se at de lyser opp og smiler tilbake igjen. Eller gi noen en klem. Det betyr så utrolig masse! Det viser at en setter pris på hverandre som venner. Men det gjelder jo også foreldre. Det å kunne si at man er glad i hverandre. Hvor godt er ikke det? Det å vite at en betyr noe. Det beste jeg får høre er at noen er glad i meg. Det er en så ufattelig god følelse. Så hvorfor ikke gå ut å gjør verden til ett bedre, gladere og mer lykkelig sted ?:)

5 kommentarer:

Kristina sa...

jeg er glad i deg , yngve !

Yngve sa...

aww :D!!!

Siri sa...

er så glad i deg Yngve :D

Yngve sa...

Nei nå altså :D dere er så gode med meg<3

Kristina sa...

skulle bare mangle!

 
Blogger design by suckmylolly.com - background image by Wagner Campelo